Notiek ielāde...
Sistēma šobrīd nevar veikt šo darbību. Vēlāk mēģiniet vēlreiz.
Atsauču skaits gadā
Dublēti citāti
Pakalpojumā Scholar šie raksti ir apvienoti. To
kopējie citāti
tiek skaitīti tikai pirmajam rakstam.
Apvienoti citāti
Šajā "Citēts" skaitā ir ietverti citāti no tālāk minētajiem Scholar rakstiem. Raksti, kas apzīmēti ar
*
, var atšķirties no profilā iekļautā raksta.
Līdzautoru pievienošana
Līdzautori
Sekot
Jauni šī autora raksti
Jaunas avota atsauces uz šo autoru
Jauni raksti saistībā ar šī autora pētījumu
E-pasta adrese atjauninājumiem
Gatavs
Mans profils
Mana bibliotēka
Dati
Brīdinājumi
Iestatījumi
Ieiet
Ieiet
Iegūt savu profilu
Citēts
Visi
Kopš 2019. gada
Atsauces
266
254
h rādītājs
3
3
i10 rādītājs
2
2
0
160
80
40
120
2022
2023
2024
157
55
40
Sekot
Joseph Olamide Omidiora
Université de Lorraine
Verificēta e-pasta adrese: etu.univ-lorraine.fr
Machine Learning
Raksti
Citēts
Nosaukums
Kārtot
Kārtot pēc citējumiem
Kārtot pēc gada
Kārtot pēc nosaukuma
Citēts
Citēts
Gads
Exploring teachers' preconceptions of teaching machine learning in high school: A preliminary insight from Africa
IT Sanusi, SS Oyelere, JO Omidiora
Computers and Education Open 3, 100072
, 2022
240
2022
Artificial intelligence in African schools: Towards a contextualized approach
SS Oyelere, IT Sanusi, FJ Agbo, AS Oyelere, JO Omidiora, AE Adewumi, ...
2022 IEEE global engineering education conference (EDUCON), 1577-1582
, 2022
17
2022
Preparing middle schoolers for a machine learning–enabled future through design-oriented pedagogy
IT Sanusi, JO Omidiora, SS Oyelere, H Vartiainen, J Suhonen, ...
IEEE Access
, 2023
9
2023
Sistēma šobrīd nevar veikt šo darbību. Vēlāk mēģiniet vēlreiz.
Raksti 1–3
Rādīt vairāk
Konfidencialitāte
Noteikumi
Palīdzība
Par Scholar
Meklēšanas palīdzība