Notiek ielāde...
Sistēma šobrīd nevar veikt šo darbību. Vēlāk mēģiniet vēlreiz.
Atsauču skaits gadā
Dublēti citāti
Pakalpojumā Scholar šie raksti ir apvienoti. To
kopējie citāti
tiek skaitīti tikai pirmajam rakstam.
Apvienoti citāti
Šajā "Citēts" skaitā ir ietverti citāti no tālāk minētajiem Scholar rakstiem. Raksti, kas apzīmēti ar
*
, var atšķirties no profilā iekļautā raksta.
Līdzautoru pievienošana
Līdzautori
Sekot
Jauni šī autora raksti
Jaunas avota atsauces uz šo autoru
Jauni raksti saistībā ar šī autora pētījumu
E-pasta adrese atjauninājumiem
Gatavs
Mans profils
Mana bibliotēka
Dati
Brīdinājumi
Iestatījumi
Ieiet
Ieiet
Iegūt savu profilu
Citēts
Skatīt visu
Visi
Kopš 2019. gada
Atsauces
58
17
h rādītājs
4
1
i10 rādītājs
2
1
0
8
4
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
1
3
6
6
6
6
8
5
2
3
5
1
1
Līdzautori
KAREN KOHN
Temple University
Verificēta e-pasta adrese: temple.edu
Sekot
Larissa Gordon
Scholarly Communications Librarian, Jefferson University
Verificēta e-pasta adrese: jefferson.edu
Scholarly Communications
Raksti
Citēts
Līdzautori
Nosaukums
Kārtot
Kārtot pēc citējumiem
Kārtot pēc gada
Kārtot pēc nosaukuma
Citēts
Citēts
Gads
Citation analysis as a tool for collection development and instruction
KC Kohn, L Gordon
Collection Management 39 (4), 275-296
, 2014
28
2014
Using discipline-based professional association standards for information literacy integration: a review and case study
L Gordon, E Bartoli
Behavioral & Social Sciences Librarian 31 (1), 23-38
, 2012
15
2012
Walking a mile in their shoes: Librarians as teaching faculty
A Balcziunas, L Gordon
College & Research Libraries News 73 (4), 192-195
, 2012
6
2012
Partnering for success: Using mini grants to foster faculty/librarian collaborations
L Gordon
College & Research Libraries News 71 (3), 152-155
, 2010
6
2010
Perceptions of digital reference
L Gordon
Retrieved August 1, 2012
, 2012
2
2012
Reflective Writing and the Research Process
L Gordon
1
2016
Leveraging Institutional Social and Online Media for IR Outreach
L Gordon
2021
Changes to PaLRaP Editorial Team: Welcoming Two New Co-Editors
T Reinsfelder, L Gordon
Pennsylvania Libraries: Research & Practice 8 (1), 1-2
, 2020
2020
Assessment Works!: Sustaining and Renewing Information Literacy Efforts
L Gordon
2014
Becoming a Campus Assessment Leader: Collaborating for Campuswide IL Assessment
L Gordon
2013
Becoming A Campus Assessment Leader: Collaborating For Campus-Wide Information Literacy Assessment
L Gordon
2013
Student and Student Chapter Outreach (SASCO) Committee Progress Report
L Gordon
ALA, NMRT
, 2007
2007
Sistēma šobrīd nevar veikt šo darbību. Vēlāk mēģiniet vēlreiz.
Raksti 1–12
Rādīt vairāk
Konfidencialitāte
Noteikumi
Palīdzība
Par Scholar
Meklēšanas palīdzība